Új képzésink


Jelentkezési lap


Szolgáltatóipari alapképzés - Szolgáltatási munkatárs

Képzés jellege: 
szakmai képzés (nem OKJ) 
Karok: 
NymE: BPK FMK KTK 
Meghirdető tanszék: 
Szakképzési Felnőttoktatási Módszertani Központ 
A képzés célja: 
A szolgáltatóipar legkülönbözőbb ágazataiban foglalkoztatottak, ill. az ott elhelyezkedni kívánók képzése, a minőségi munkavégzéshez szükséges alapvető készségek fejlesztése, ezáltal a munkakultúra javítása, a szolgáltatási ágazat igényeinek megfelelő modern szaktudás biztosítása. 
Célcsoport: 
- Pályakezdők; - Szolgáltatás területén elhelyezkedni kívánók; - Érettségizett, szakmát szerezni kívánók; - Szolgáltatási területen dolgozók, valamint minden érettségizett érdeklődő 
Szükséges előképzettség: 
érettségi 
Egyéb előképzettségi feltétel: 
Minimum érettségi, Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek, egy idegen nyelv (angol, német)alapszintű (A2) ismerete 
Képzési forma: 
levelező 
Képzési forma megjegyzés: 
 
Képzési idő: 
2 félév 
Kontakt órák száma: 
850 
Képzési idő megjegyzés: 
hétköznap délutánonként és hétvégén 
Részvételi díj: 
0/félév Ft 
Részvételi díj megjegyzés: 
A jelentkezők a felnőttképzési szerződésben foglaltak szerint minden hónapban kötelesek 15.000,- Ft tanfolyami díjat fizetni, amely visszafizetésre kerül a jelentkező sikeres záróvizsga letétele után. A tanfolyam teljes költsége 480.000,- Ft, amely támogatott 100%-ban abban az esetben, ha a jelentkező sikeres záró vizsgát tesz. Az ár tartalmazza az elektronikus tananyag árát, valamint a vizsgadíjat. A program akkreditált, a megrendelő cégek pályázatokból, szakképzési hozzájárulásból is finanszírozhatják munkatársaik továbbképzését. 
Kapcsolódó szolgáltatás: 
előzetes tudásszint-felmérés, képzési szükségletek megállapítás,előzetes tudás beszámítása óraszám-csökkentéssel 
Végzettség igazolása: 
tanúsítvány 
Jelentkezés határideje: 
2011. március 31. 


További általános információk:

A tanfolyamok várható kezdése egy hónap a jelentkezési határidőt követően!

  • Intézményünk nyilvántartási száma:08-0124-05,
  • FAT akkreditációs lajstromszáma ALF-032

Ügyfélszolgálati irodánk elérhetősége:

NymE Szakképzési és Felnőttoktatási Módszertani Központ 9400 Sopron Ferenczy János u. 5.
Tel.: 06-99/518-946
Fax: 06-99/518-980
E-mail: szfmk@nyme.hu
Személyes ügyintézés: hétfőtől- péntekig
9:00-13:00 óráig (előzetes telefonos egyeztetés után)


A szolgáltatási munkatárs képzés felépítése:

ModulTartalom
Ügyfélkapcsolati ismeretek- Ügyfélkapcsolatok formái és csatornái
- Ügyféltípusok, tipikus reakciók
- Ügyfélelégedettség - ügyfélpanaszok
- Ügyfélkapcsolati jogi ismeretek
Tréningek:
- Stresszkezelés
- Asszertív kommunikáció és személyes hatékonyság
Hatékony kommunikáció- Ügyfélkommunikáció
- Panaszkezelés
- Vállalati kommunikáció: munkatársakkal ill. vezetőkkel folytatott kommunikáció
Tréningek:
- Konfl iktus/panaszkezelés
- Tárgyalástechnika/érveléstechnika
- Prezentáció
Információs és kommunikációs technológia támogatás a szolgáltatásokban- Hardver és irodai szoftver ismeretek
- Számítógépes hálózatok - Intra- és Internet
- Vállalati informatikai rendszerek
Tréning:
- Virtuális csapatmunka
Ügyviteli, operatív tevékenység- Szolgáltató szervezetekben zajló operatív folyamatok
- Hatékony időmenedzsment
- Projektorientált munkavégzés
Operatív működést támogató funkciók- HR menedzsment
- Folyamatmenedzsment (SLA,KPI)
- Minőségmenedzsment
Vállalatirányítás- Szervezeti felépítés
- Funkciók, felelősségi körök
- Vállalati misszió, stratégia, vállalati kultúra
- Teljesítménymenedzsment
Idegen nyelvű kommunikáció Angol, német, francia vagy orosz nyelven- Ügyfélkapcsolati kommunikáció: telefonálás, e-mail, hivatalos levelezés
- Megbeszélések, munkahelyi kommunikációs helyzetek
- Ágazatspecifikus szakmai nyelvismeret
Tréning:
- Interkulturális kommunikáció
Iparágspecifikus ismeretekPéldául:
- Telekommunikációs szektor
- Pénzügyi, számviteli szolgáltatások
- IT szolgáltatások
- Stb.
Szakmai gyakorlat-Szolgáltatóipari területen teljesített min. 3 hét gyakornoki munkavégzés